O kompaniji

Nastali smo 2001. godine kao porodično preduzeće. Od skromnih početaka do danas gradimo ime koje je prepoznatljivo u Srbiji. Za kratko vreme postali smo lider u segmentu sprejeva u boji. Isti trend nastavljamo u asortimanu lepkova, molerskog alata, hobi alata i proizvoda koji se mogu naći u prodavnicama boja.

Prijateljske i dobre poslovne odnose imamo sa preko 15 inostranih dobavljača, pa danas robu uvozimo iz Italije, Nemačke, Austrije i Poljske. Poznati smo da radimo isključivo robu visokog kvaliteta i premijum brendove.

Danas EUROKOLOR ima svu neophodnu infrastrukturu za obavljanje dobre i kvalitetne distribucije. Sopstveni objekat smo napravili 2008. godine. U njemu je magacin od 500 m2 i kancelarijski prostor od 200 m2, gde se nalaze prodajna služba i administrativno osoblje.

Prilagođavamo se svim svetskim trendovima, uvek timski sagledavamo novonastalu situaciju i pravovremeno reagujemo na promene. To doprinosi brzom i ispravnom donošenju strateških poslovnih odluka.

Jedna od vrednosti firme EUROKOLOR je jedinstven i dobro uigran TIM, za čiji uspeh je zaslužan svaki pojedinac ponaosob u svom delu nadležnosti i odgovornosti.

Međusobno dobri odnosi u timu, motivacioni sistem nagrađivanja, dijalog na svim nivoima i permanentna edukacija zaposlenih preduslovi su za dosadašnje rezultate i poverenje koje nam je poklonilo preko 1500 kupaca.

EUROKOLOR uspešno posluje već drugu deceniju, pa standardi koje smo postavili na početku svog poslovanja važe i danas.

To su:
Uvek dobri odnosi sa svakim klijentom.
Međusobno poštovanje i poverenje.

Pronalaženje najboljih rešenja za klijente naš je svakodnevni zadatak, i to na obostrano zadovoljstvo.

Poslovna politika

Vizija

Da postanemo nacionalni lider u snabdevanju maloprodajnih objekata i hipermarketa sprejevima, lepkovima, alatima i ostalim proizvodima iz našeg prodajnog asortimana.

Misija

Stalno jačanje liderske pozicije u svim segmentima poslovanja.

Ciljevi kompanije

Iskren, pošten i korektan odnos prema svim učesnicima u poslovnom procesu.

Usmerenost ka kupcu i kreiranje najboljih rešenja koja ispunjavaju njegove potrebe i nadmašuju njegova očekivanja.

Uspešna saradnja i širenje znanja kroz stabilno poslovanje i brigu o poslovnim partnerima.

Usklađivanje prostornih kapaciteta sa potrebama kvalitetnog usluživanja klijenata.

Stvoriti TIM koji će odgovorno negovati poverenje kupaca i visokoprofesionalno i moralno odgovoriti na sve njihove zahteve, rentabilno po klijente i po nas.

Stvoriti TIM "SVI ZA JEDNOG, JEDAN ZA SVE."

Najviši standardi ponašanja kao skup pravila ponašanja zaposlenih u radu, internom i eksternom komuniciranju.

Međusobno poštovanje i poverenje kao osnovne vrednosti naših zaposlenih.

Podsticanje zaposlenih na kreativnost, inovacije i nove ideje u obavljanju svakog posla.

Stalna usavršavanja zaposlenih.

Permanentno poboljšanje uslova za rad na svakom radnom mestu, uz domaćinski odnos svih zaposlenih.

Uspostavljanje harmoničnog odnosa sa društvenom zajednicom i briga o našoj okolini.

Poslovati transparentno i u skladu sa svim zakonskim propisima Republike Srbije.

Za ostvarenje ciljeva preduslov je:

Dobar i stabilan lager,

Kratki rokovi isporuke,

Stvaranje dugoročnih dobrih odnosa sa svakim pojedinačnim kupcem.