o kompaniji

About

Kroz istoriju EUROKOLOR je konstantno investirao u povećanje konkurentske prednosti i građenje pozicije svojih brendova, kojih danas ima preko 10 u svom portfoliju.

ZAŠTO IZABRATI NAS?

Moto kompanije EUROKOLOR je dugoročan: Prodaja je svakodnevni posao prodavca. Ali, to nije najvažnija stvar. NAJVAŽNIJE JE DA STVARA PRIJATELJE FIRME.

UKRATKO O NAMA

Nastali smo 2001. godine kao porodično preduzeće. Od skromnih početaka do danas gradimo ime koje je prepoznatljivo u Srbiji. Za kratko vreme postali smo lider u segmentu sprejeva u boji. Isti trend nastavljamo u asortimanu lepkova, molerskog alata, dekorativnih tehnika i proizvoda koji se mogu naći u prodavnicama boja.

Prijateljske i dobre poslovne odnose imamo sa preko 15 inostranih dobavljača, pa danas robu uvozimo iz Italije, Nemačke, Austrije, Belgije, Švajcarske, Poljske i Grčke. Poznati smo da radimo isključivo robu visokog kvaliteta i premijum brendove.

Danas EUROKOLOR ima svu neophodnu infrastrukturu za obavljanje dobre i kvalitetne distribucije.

Sopstveni objekat smo napravili 2008. godine. U njemu je magacin od 440 m2 i kancelarijski prostor od 200 m2, gde se nalaze prodajna služba i administrativno osoblje. U sklopu objekta je i trening centar, gde edukujemo molere o pravilnoj primeni boja i dekorativnih tehnika.

Prilagođavamo se svim svetskim trendovima, uvek timski sagledavamo novonastalu situaciju i pravovremeno reagujemo na promene. To doprinosi brzom i ispravnom donošenju strateških poslovnih odluka.

Jedna od vrednosti firme EUROKOLOR je jedinstven i dobro uigran TIM, za čiji uspeh je zaslužan svaki pojedinac ponaosob u svom delu nadležnosti i odgovornosti.
Međusobno dobri odnosi u TIMU, motivacioni sistem nagrađivanja, dijalog na svim nivoima i permanentna edukacija zaposlenih preduslovi su za dosadašnje rezultate i poverenje koje nam je poklonilo preko 1000 kupaca.

EUROKOLOR uspešno posluje već drugu deceniju, pa standardi koje smo postavili na početku svog poslovanja važe i danas.

To su:

  • uvek dobri odnosi sa svakim klijentom,
  • međusobno poštovanje i poverenje.

Pronalaženje najboljih rešenja za klijente naš je svakodnevni zadatak, i to na obostrano zadovoljstvo.

poslovna politika

1

Misija i vizija

Vizija

  • Da zadržimo i učvrstimo vodeću poziciju najjačeg dobavljača za sprejeve u boji na tržištu Srbije,
  • Da postanemo nacionalni lider u snabdevanju maloprodajnih objekata i hipermarketa sprejevima lepkovima, alatima, bojama, tapetama i ostalim proizvodima iz našeg prodajnog asortimana.

Misija

  • Stalno jačanje liderske pozicije u svim segmentima poslovanja.
2

Ciljevi kompanije

  • Iskren, pošten i korektan odnos prema svim učesnicima u poslovnom procesu
  • Usmerenost ka kupcu i kreiranje najboljih rešenja koja ispunjavaju njegove potrebe i nadmašuju njegova očekivanja.
  • Uspešna saradnja i širenje znanja kroz stabilno poslovanje i brigu o poslovnim partnerima.
  • Usklađivanje prostornih kapaciteta sa potrebama kvalitetnog usluživanja klijenata.
  • Stvoriti TIM koji će odgovorno negovati poverenje kupaca i visokoprofesionalno i moralno odgovoriti na sve njihove zahteve, rentabilno po klijente i po nas.
  • Stvoriti TIM ,,SVI ZA JEDNOG JEDAN ZA SVE"
  • Najviši standardi ponašanja kao skup pravila ponašanja zaposlenih u radu, internom i eksternom komuniciranju.
  • Medjusobno poštovanje i poverenje kao osnovne vrednosti naših zaposlenih.
  • Potsticanje zaposlenih na kreativnost, inovacije i nove ideje u obavljanju svakog posla.
  • Stalna usavršavanja zaposlenih.
  • Permanentno poboljšanje uslova za rad na svakom radnom mestu, uz domaćinski odnos svih zaposlenih.
  • Uspostavljanje harmoničnog odnosa sa društvenom zajednicom i briga o našoj okolini.
  • Poslovati transparentno i u skladu sa svim zakonskim propisima Republike Srbije.
3

Za ostvarenje ciljeva preduslov je:

  • dobar i stabilan lager,
  • kratki rokovi isporuke,
  • stvaranje dugoročnih dobrih odnosa sa svakim pojedinačnim kupcem.